Outfiten för nyår :))

Godmorgon :))

FÖrsta dagen på 2010 nu, och det känns absolut riktigt konstigt att skriva 2010, tycker inte ni det ?
Men detta året kommer bli riktigt bra, framförallt england till sommaren kommer klå allt !
Längtar redan så satans mycket, borde man nog göra med så .

Igår tickade klockan på hela kvällen och jag hade riktigt roligt, men klockan tickar ju även på så långt att det blev tid för att sova, och jag han presic lägga in alla bilderna , men tyvär inte lägga in dem hä förrän mitt huvud låg på kudden och var borta.
Så först nu så kommer några vanliga bilder med outfit och sådant :)

dagens klädsel bestod av :

- SVart pälsväst: jc
- långarmad svart tröja: h&m
- Långt vitt linne: bikbok
- lackleggins: bikbok
- silverarmband: glitter
- silvriga öronhänge: ur&penn tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0