OFF-ON

Heej :)

Först så måste jag erkänna att jag är helt off här i bloggen , om jag får säga det själv så beror det mest på att jag har absolut ingen tid och inga fantasier kvar i mitt huvud. Tror mina hjärnceller har dött, :'(
Men det ska bli ändring, ändringen sker nu , haha !

För en ändring kommer sällan långsam , den kommer för det mesta välidgt snabt !

Själv så har jag varit med fia idag, och även tränat !
Va en snabbis inne på q-poolen med och kollade på fotboll och träffa folket :)

Och när man ska ladda upp bilder på blogg.se nu så cp det så det får inte bli någon just nu

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

grattis du är en av finalisterna i min veckans blogg tävling inlägget där du kan rösta är: http://sssundin.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-finalister-d.html#comment ditt "röstnummer" är (: . att rösta kan man göra tills lördag cirka klockan 19:00 .



sprid vidare om du vill vinna!



kramar :-*

2010-01-06 @ 23:32:32
URL: http://sssundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt röst nummer är 2 :) **

2010-01-06 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0