Mina armar höll på att trilla av ;O

Heej :)

skrev nyss ett inlägg osså gick internett -_-
Ifall kom nyss hem från linnea typ, och vi gjorde aldrig bananasplitt för de hade inga bananer, men så kom vi på att man kan ju ta andra frukter med smält choklad, muums :$
Kollade även på en film, och spelade kort Förlorade som vanligt hahaha (A

OCH det är sjukt galet kallt där ute, tycker synd om er som bor ännu högre upp ?
Skulle bara hämta höet till min kanin Molly, och hade inga vantar då, och mina armar höll på att trilla av ;O
det var absolut riktigt kallt, som ni nog vet xd ?
Så nu så sitter jag här med inga armar känns det som, tänk de människorna som inte har armar, men det finns typ proteser?
jaja, det behöver inte jag oroa mig för för jag har armar !


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0