kläderna från mqrean

Heej :)

* puuh * vad jag helt plötsligt blev trött. Helt slut i både armar och ben.
Har nyss kommit hem från mq-rean och där var fullt med folk, kännde mig som en stor jätte som kom och invaderade hela affären, och börja ryckte åt mig plaggen. Uush så hemskt det lät !
Nej så hemsk hoppas jag inte att jag var, men det blev en hel del kläder till joel ?
Fast jag hittade även tre saker, som var en jätte fin svart paljettkofta som jag kikat på en längre tid nu. och sedan en halvlång tröja gråfärgad, och ett par björn borg ;)
Sedan vet jag även att Sofia hade varit sugen på en jätte fin tröja, så ryckte åt mig den med åt henne !

Kommer lite bilder på kläderna snart här under, och hoppas nu att internett inte cp som igårkväll.
Höll på att få damp, inte roligt !

Och jag har ju inte gjort HISS&DISS på hur länge som helst nu och det kommer med snart :))

kläderna:
längre tröja från Zoul mqrean: 249 men med rean till 125 :)
paljettkofta från Zoul mqrean: 599 men med rean till 300 :)
björn borg rean: tror undefär 100 eller något :)



Första gången jag inte köpte boxer eller vad man ska säga i björn borg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0