Brun, blå eller grön ?

Heej :)

Måste först säga att jag slapp gå och tappa mina armbar innan, för mamma kom hem och skjutsade ner mig.
Hos Caroline åt va pannkakor med nutella och kollade film (A
Göttans säger jag !
Och nu har jag presic hunnit ta mig en dusch, skönt att få upp värmen i kroppen .
Ska gå ut igen och hämta in min kanin så hon också kan få bli lite varm , kanske kan ta någon bild på henne så får ni se hur söt hon är , haha <3

Blev ett kort inlägg nu, men senare ikväll kommer antagligen ett inlägg om antingen hår eller naglar ;)



Och jag vill fortfarande lika mycket ha färglinser !
Vilket är bäst: Brun, blå, grön ?
min vanliga är brun den första :))




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; okej ;D

Vart på stan med en kompis och shoppat lite :)

2010-01-03 @ 20:44:54
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

bra det. med mig är bara bra.

2010-01-03 @ 23:19:48
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0