BROWN HAIR COLOR !

Heej :)

Det verkar som brunettvågen fortsätter efter att blondinbella färgade sitt hår till den mera mörkbruna färgen?
Tydligen så har även Carolina Gynning fallit för denna färg och lagt i en färgburk i håret !
Vem står på nästa tur ?
kanske blir det jag, nej jag vill först ha jätte långt hår , kanske när jag blir runt 17, 18 . Då smäller det kanske ;)



Och ni som vet vem stureplansbloggaren Rebecka Simonsson är, har just klippt en väldigt våglig frisör, hissar inte den så jätte mycket själv, men det duger !
Den ser endå fräck och den passar henne !




HISS ELLER DISS ?

---------------------------------

Och jag har varit inne och checkat lite på andras bloggar med mera nu, och jag vill så mycket bli bättre på att blogga nu, så jag tar verkeligent tag i bloggandet, fotona och allting nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0