bananasplitt , en tradition +

Heej :)

Sitter här med linnea som har pratat om sitt långa hår exakt hela dagen !
Eftersom att hon tydligen har ssovit med uppsatt hår i en toffs nu i två nättter så tycket hon att hennes hår har blivit extremt långt :)
Och jag erkänner faktiskt det är sjukt långt, lite avis här ja (A
om du inte visste så har du pratat om ditt hår konstant från klockan halv fem !
haha men älskar dig endå :) <3

Vi har även hunnit med att kolla på harrypotter den nyaste, typ blod... kommer inte ihåg vad den hette !
Men ifall så fattade vi inte ett skit ? men vi kollade nog inte så mycket, tog mest kort (a

Men nu så ska vi rulla in oss i en varm, skön sovsäck och hämta bananasplitt med glass.
Tända ljus och sätta på en bra film. ååh vad det lät mysigt. Nu längtar jag nästan :$
Och jag tror att vi har en liten tradition att äta bananasplitt varje gång vi kollar på film?
Jag tycker ni andra i världen ska skala en banan och lägga i choklad , in i miccron och ta ut och njut !
Så får ni en lika perfekt kväll som vi kommer ha


Och här kommer en riktigt gammal bild på Linnea&Mig
En bild säger mer än 1000 ord, jag älskar dig ! <3
Och alla andra hihii


puss




+ när jag kommer hem kommer fler bilden från idag och så
och lite fantasi som kommit in i mig senare på kvällen. får alltid de bästa fantasierna på kvällen

Kommentarer
Postat av: Black Sugar

sv: nej, jag har inte tryckt fel. jag kollade nyss och visst hade jag lagt till dig :s

när jag la till dig visade det att du hade 1 prenumerant.. så jag ska tydligen vara den andra.

2010-01-02 @ 20:43:06
URL: http://blacksugar.blogg.se/
Postat av: luckeboi

sv; förlåt det blev så mycket :/ Lägger till dig nu :)

2010-01-02 @ 21:04:18
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: linnea (:

mahah (:

älskar dej osså <3

2010-01-02 @ 22:13:55
Postat av: Sara

svar Haha, och jag som tyckte att jag hade dålig självbild..

2010-01-02 @ 23:39:35
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0