Om vi är bäst :O ?

Hejsan igen bloggen (:

Linnea stack nyss hem :D
kollad epå tv, men vikken program det säger vi icke;)
HAH jo, vi har nog rätt vi växer aldrig upp
Pluggade nyss i 5 minuter engelska,
engelska låter så fiint :O
Så lixom snabbt dem pratar& allting
Svenska är så fult , eller sådär
men det är så långsamt och konstigt ;S

HAH jag vet att jag är konstig
Snart så är det väll dax för mig att sätta på tv igen
och zappa framför alla kanalerna
om jag ens får ha kanalapparaten för min bror :O
han har den hela tiden, j*vla kiing framför tv är han -_-
ORÄTTSVIST, HAH
Nej , ni sak få slippa min onödiga text och få lite bilder från idag
eller bara 2 st :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0