L I N N E A & E L I N

Chinixen ;)

Genom alla dagar som varit fullspexade med pluggandet& allt annat med träningar och sådant
så fick jag min första lediga söndag,
Så jag var ju också då tvungen att sova ut, så vaknade ganksa sent (:
Ååh vad sköntdet är att sova länga (A
gjorde vid mig & så
cyklade hem till Linnea
Så alltså har jag umgåtts med henne hela dagen
Så sjukt varmt har det varit
Riktigt skönt osså, så vi var ute och gick ganska mkt i den by som kallas stoby (yy
Mötte även Louice och nicolina på dagis :$
Vi växer nog aldrig upp Linnea :I
Sen har vi varit på datan & så
KOm hem nyss men hon kommer snart igen , hon lämmnar mig aldrig (H
Osså då så ska jag & hon kolla tv 3
hon har inte den kanalen :O

Men ifall vecka 11 och 12 tror jag det var , så ska vi praoa i 2 veckor
Vart ska jag praoa?
Fotograf "bildbyron"
Florist
Dagis
Hunddagis
Café

Är dagis jobbigt att praoa på ?
MEn barnen är ju så underbara
ursäkta men jag gillar dem (A

Nu så ska jag sitta här och vänta på linnea & lyssna på musik sålänge
Kommer nog fler inlägg snart med alla bilderna som vi tog :D
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0