Helg :D

Tjinixen (:

Imorse så hade jah faktiskt sovmorgon (:
riktigt skönt tycker jag ,
men kissie var ju med på the voice imorse HAHA
Lycka du till i din kaxiagste blogg tävling,
HAH jodå, så tv underhöll mig dåva
& sen blev det fixa sig, och cykla till skolan
och eftersom det var så kallt så invigdes min mössa för första gången denna säsongen (:
Åååh ellehur är mössor myjsiga, sådära stickade och varma
Sen i skolan så var allting typ som vanligt förutom att antoneta fyller år :D
Grattis jag älskar diig verkeligen (: <3
HAHA och nils-åka (våranlärare) han är playboy :O
& pedofil haha han visste till och med vart anne bodde :S
nejdå, han är säkert en helt vanlig människa o_o

Inte så intressant text, men ikväll så blir det att fira antoneta med myyjs
hos mig med tjejorna :D <3
Glass och annat gott

Här kommer även en bild & dagens klädsel

Linne från bikbok,
Jeans från cheap monday "malmö"
Och jeans jackan lånad från lina där hon nog köppt den från H&M :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0