Heej (:

Heej bloggen (:

Dagen har varit ledsen, ska nog inte gå in för mkt på detalj =/
Men finns för diig <3

--------------

Kan någon männsika som är så smart, svara på en fråååga ;)
Vf kommer aldirg mirakel när man behöver dem ?

-------------

Över till ngting roligt,
Ni vet ju att nästan alla klädesaffärer har ju en egen webbsida
Av alla dem sidorna som bikbok, vero moda H&M
& gina tricot
så tycker jag nog ginatricot har endå den bästa sidan :D
Så om ni inte har ngnting för er, så ta en titt där :D

& sen så sa jag ju att jag så gänrna ville ha dream mate
den "brunkrämen" eller vad man ska kalla det , så fick jag aldirg in en bild på det
så den kommer nu(:







Kommentarer
Postat av: johanna olsson

har juuue haft den brunkrämen den är bra(Y)<3

2009-09-07 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0