(:

HAllååå :D

Själv så har man frysit riktigt mycket idag
kallt i skolan, så skyll inte på oss om man blir sjuk :O
Sjutk trött är jag med , så skipapr träningen ist och sover den tiden

Hemma nu då, och sitter i soffan & försöker värma mig själv
Svårt är det, men jag står ut (A

Förresten så har jag aldirg någonting att skriva om längre
vad ska man skriva om ?
Jo , jag vet detta är inte så kul att läsa
så ge tipps på bdb ifall ni vet vad jag kan skriva om
FliikanElin @ bdb
Och jag ahr börjat att följa kissie:s blogg med
HAHAH, så känd hon är fast hon skryter sjukt mkt :O
FÖrstår inte hur hon kan ha blivit det, trotts allt hon är inte så
speciell :S
baha lite extra smink så är hopn känd :S
JAjaj, jag vill med vara så riik

Helt ointressant blogginlägg men kul att skriva
så ska endå försöka att skriva ett inlägg varje dag :D


Jag vill kunna skratta,
Jag vill kunna gråta
Jag vill kunna vara glad
Utan att behöva känna rädsla
Den rädslan somjag har för dig
Rädslan om du gillar mig,
eller om du vara fejkar
Rädslan över hur allting kommer att bli
För jag gillar dig verkeligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0