(:

HAllå bloggen (:

Ännu en dag till har gått i skolan av denna veckan (:
& jag bara längtar tills veckan har gått .

& på hemkunskapen så skulle vi typ baka sånna hära
bullar typ dem hette ngting med franska ngting ;S
Ifall var det riiktigt gått
Baka sådanna tycker jah (:
Ni kommer absolut inte att ångra er

---------------------

& nu så behöver jag bara vila ut mig lite, innan jag
börjar på mitt pluggande -_-
men jag har endå inte så jätte mycket läxa
bara 56 spanska glosor -_-
men jag kan nog dem flesta

& sen så blev det aldirg av att jag la in ett video inlägg
för det var inget som blev bra
Men det kanske kommer snart vem vet ;)
HAH

Sedan har jag märkt at jag inte skriver så jätte mycket om mode
& sådant, så måste börja med det (:

& den låten där nere är suuper fiin, men det blev ett fel när jag
la in den men ni får stå ut (:

Sedan denna tröjjan från Gina tricot
tycker jag är så fräck :O
Så den ska jag fråga min mamma om jag inte kan få (A
Eller om jag åker till malmö med lina snart, så kanske
jag hittar den där (:
 

WHOS THAT GIRL


Kommentarer
Postat av: lina

fin blogg du har fått! (:

vi får träffas någon dag snart, jag saknar dig! (L)

2009-09-09 @ 18:50:57
URL: http://llinathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0