(:

Heej igen bloggen (:

Just nu så är jag shiit förbannnad på allt & alla.
men igenteligen är det för att jag ahr så mkt läxor
& jag hatar verkeligen skolan , mer än vad ngn annan gör :@
Men jag sak försöka att inte ta ut det på er (:

---------------------------

Men jag har fatkitk tänktatt jag MÅSTE bli bättre i skolan,
fick ig iddag, och nej jag ville verkeligen inte ha, det :'(
så omprov på spanska nästa onsdag, & då så tänker jah få MVG
HAHA
nej men jag vill faktiskt bli frisör ifall ni ville veta, med den egen
salong och nagelstudie (A
O& då så måste man ha välidgt bra betyg, så önska mig lycka till (A

---------------------------

& över till moode & smink(H
Jag har upptäckt att jag vill så gärna ha
Den heter ju då Dream mate (A
men den är endå gasnka dyr, men så sjukt bra
osså känner man sig så fräsh i den elr vad jag ska säga
toppenbetyg för den :D

& sen så har även jag bokat en bussresa till ullared
så jag åker med stobybussen den  12 september :D
Så säg til om ni vill ha ngting haha

& sen så ska även jag & lina till malmö snart hoppas jah
för det skulle nog verkleligen behlövas inför
allt kalla väder, som snart börjar komma tror jah
men jag gillar vintern på många olika sätt
den är så myjsig :O
Nej nu så har jag skrivit ganska mkt så här kommer nog en bild
(:

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ullared :D:D<3

2009-09-03 @ 18:56:30
Postat av: till dig fia :D

JAAA:D

<33

2009-09-04 @ 15:30:18
Postat av: Louice

sötaste elin <3

2009-09-08 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0