Elin & sofia (:

HejHej leverpastej xd (:

Dagen började med att gå upp gasmka tidigt, göra vid mig & sådant (:
sen åkte till lund & spela match
tyvär så förlorade vi med 2-0 :$
men jag tyckte endå att vi spelade gansak bra faktiskt (:
& det avr på konstgärs

förresten vad är konstgräs gjort av suddi?

----------------------

När jah kom hem så kommer fia (:
Hon ska faktiskt sova här (A
vi har typ faktiskt sjungit liips
hahaom ni aldirg har gjort det så tycker
jag att ni ska ta er tid & göra det (:
& sen har vi haft en liiten masagestund, ååh
vad skönt det var
& det kan ni ju osså göra om ni är
lika trötta & stressiga som jag är -_-
& nu så kollar vi på film & myser med dippa,
naturgodis, & fia äter godis
& jag ahr fortfarande godisförbud
men jag ahr typ 5 månader kvar ? hhHAH
men jag krmatt klara det
men jag får ju inga pengar, men vill endå göra
det :D

--------------------

& imon så blir det match igen, och då så
ska vi ta mig i vinna (:

------------------

Och jag vill ha vita converse :O
det är så snyggt,
ngn mer som känner som jah att
jag venne riktigt om jag ska köpa dem
eftersom det är snart iskallt och då så
blir dem ju för kalla :S
Beslutångest här jah :D

Nej nu så får inte jah sitta vid datan, när vi ska igenteligen kolla på film !
Pusshej <3




& jag saknar faktiskt sommaren (:




Kommentarer
Postat av: Fiia

haha vi ha de super kul =D<3

2009-09-06 @ 18:15:22
Postat av: elin till dgi sofia

ja det hade vi :D <3

2009-09-08 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0