Chuuuullluuu

Chinixen (y

Just nu så sitter jag i våran blå soffa (A
& så kollar jag på idol,  & jag vill med kunna sjunga hah
Men jaja, jag ahr inte gett upp ännu  & förresten fy vad det var kallt imorse,
om ni ville veta så tog jag min vinterjacka imorse, frös så höll på att dö !
Men som tur var var det liite varmare i skolan

Sen så bowlade jah även idag, mindre kul det var med typ skolsaken -_-
Men det är kul att bowla om man kommer med rätt folk, och det gjorde ju inte jah men nej jag sak inte klaga (yy
Sedan så blev det cykla hem i det asa varma vädret helt plöttsligt
& jag fick ha min vinterjacka på miig :O
HAHAH alla kollade på mig -_-
Och när jag änteligen var hemma så blev det plugg i typ en timme
& sen blev det match (h

Och vi vann med 6-1
Riktigt bra tjeeejor :D

Nu så ska jag nog lira in mig i min sköna gröna morgonrock och mina
escimootofflor, och kolla klart på idol (:

och här frå ni en härlig sommar bild från åhus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0