ChaCha

ChaCha bloggen (A

Jag vte att ChaCha låter lite fjortis, men det är så coolt med chacha (H
HAHA är jag konstig ?
Men man behöver ju inte alltid vara som alla andra !
Så jag menar stå på er som ni är, om ni är fjortisar, emo, de som blir mobbade och alla andra våga vara er själva.
Själv så är jag lite osäker hur jag ska göra , ja ska inte gå in i detalj, men jag kom fram till att jag måste våga satsa & vara med själv helt enkelt :D

& folk beundrar man faktiskt mest om man är sig själv.
Inte som du Förösker vara som någon annan !

Men på tal om annat, så glömmde jag min mobil i skåpet
Tänk så sprängs skolan inatt och min mobil är där
Då får faktiskt dem köpa en ny
Haha, men det är dåligt, för om det ex börjar brinna i skulan , så betalar dem inte jackor och allt annat mobiler och sådant :O
SÅ Fattiga skolan har blivit -_-
När jag blir stor så kmr jag vara rik, för jag tänker gifta mig med en rik man
NOOOT HAHA, ursäkta är väldigt flummit idag (A

OCh just det, imorse så kom även vinterkylan igen (:
Riktigt myjsigt, blev vinterjackan och vantar.
Hade på mig jackan nästan hela dagen, för är  fryser väldigt lätt :S
Jag kanske börjar bli sjuk ?

Men ska snart sätta mig framför tv och kolla idol,
annars ingenting för mig ikv (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0