Back to school !

HAAAJ bloggen(:

Jag ska erkänna att jag faktiskt har saknat diig (:
HAHA , sitter här i  skolan nu, har igenteligen biologi
men glömmt boken hemma :O
så nu så får min käre vän datan underhålla mig <3

& jag sitter bredvid caroline & jag pratar exakt hela tiden,
så  hon tycker att jag är väldigt störig HAHAH
men jag tror att man lever längre ifall man pratar mkt, eftersom
då så får man in mycket syre i kroppen & kanske man lever längre?


Senare idag så kommer det ett videoinlägg tror jag
haha jag har aldirg gjort det förut
så jag vet inte riktigt hur det kommer att bli ;s
Hoppas på att det blir så bra så möjligt ifall

Nej, nu så måste elin också arbeta lite
men jag vill inte, för jag har ingenting att göra :O

PUSSHEJ (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0