Allt dåligt , som man skrattar effteråt

Hörreni (:

Har ni egenteligen tänkt på att allting man gjorde som var lite löjligt,
eller ett löjligt bråk eller vad som helst när man var mindre,
Nästan allting skrattar man åt nu :O
Att man kan ändrats så mycket ?
Men pratat fördigt om det, så när jag gick in till skolan idag, så såg jah träden
ÅÅååh vad myjsiga de är nu
Löven faller av och de som är kvar börjar bli helt grön/gula
Verkeligen jätte fint :D
Höösten är på vääg, eller så är den redan är ungefär :D
Jag läängtar tills stickat & mössorna och vantarna och den årliga vinterjackan ska börja avdvändads
men jag har redan börjat lite smått

Och te, ellehur är det myjsigt att dricka?
men det är så värst äckligt :O
Men sockret är gott, haha

Just nu så sitter jag i soffan och kollar på idol.
Vilka ögon hon dära Durma har :O
Verkeligens stora och fina

Imorgon så är det kemiprov
och måste verkeligen klara G nu
Kemi är inte mitt ämne =/
Men vill man bli frisör så måstejag kämpa :D

Idag så har vi även köppt en systemkamera :D
och jag är världens lyckligaste,
nej , nu så ska jag fortsätta kolla på idol, och ni får ha det så bra :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0