(A

Chinixen !

Uppdatering behövs nog här nu !
Så jag har tagit mig tid till att skriva här nu :D
MEn vad gör det, det är riktigtriktigt roligt att skriva i bloggen (:
& jag måste bara säga att jag sjävl har det väldigt myjsigt
sitter här inrulladi en fliise grön filt, och lyssnar på världens bästa musik
Osså är jag så dära jätte trött
så kan knappt inte håll amina ögon öppna men jag gillar det (:
Det är en häärlig känsla att avra trött på kvällen, och bara veta om att den varma sängen väntar :O
Erkänn ni håller med tror jah (A

IFall så tränade jag innan, och nja gick inte så bra haha
MEn vi tar nya tag imon (yy
Och jag hatar hösten så nu så får det bli vinter , för det älskar jag
speciellt den kalla vintern med mycket snö, och mössor
men här är ju aldirg någon snö nästan
Osså längtar jag tills jultomten kommer
& ja han finns :L
Ifall hos mig finns han inte hos någon annan,

Och sedan denna veckan så är nog höjdpunkten att vara med Lina
någon dag :D
Det stämmar upp hela veckan eller vad man nu säger
Och förutom så har jag pluggat en hel del idag, och
mycket läxa nu i åttan -_-
men jagg vill bli frisör & måste du ha bra betyg :O
HEJDÅ FRISÖR :I
Nejdå jag kämpar hah
Men nu så ska jag ligga kvar här en stund och bara myjsa av musiken
och fortsätta vara så trött i mina ögon :D



Kommentarer
Postat av: Liiinnneeaaaa :D

du elin, jah trk nt att vi har mkt läxa xd.

typ inget xd <33

2009-09-15 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0