090909

090909

Jag kan ju börja med att säga Grattis till Marri som fyller 15 åridag (:

--------------------------------

Skolan idag var ganska seg, & matten var ju klart sämst
men änteligen så har även våran skola fattat att vi vill ha nivåer i matten
Så snart så ska vi göra ett test på matte & sedan delas in i grupper
jodå jag vill ifall inte gå i nils-åkes grupp

-----------------------------

& efter skolan, så blev det aktivera mitt bakkort haha som jag
har haft liggande i min byrå i ett halvår -_-
Men nu är det klart till Ullared (H
& sen typ så gick jag och åt en fransmannen och satte mig på en bänk medans joel och dem skatade (H

Sen till HTS & spela piano, och jo  jag vet att det låter
lite nördigt, men jag gillar det endå :$
Speviellt när man kan sjunga till
& jag tycker att en föreing kan starta en kör för dem som inte sjunger fint (:
 där skulle jag vilja vara med :D

HAH nej nu så sitter jag i soffan & kollar på Sverige-Malta
HEJJA SVERIGE (Y
jag tror nog de vinner ;)

Nu så ska jag gå ner och göra en kopp varm choklad så hejdå !
& det fick bli en bild från midsommar på mig, eftersom jag saknar midsommar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0