videofy.me

Heej igen(:

Har inte gått långtid sedan förra inlägget
men ni gillar väll endå bara när man uppdaterar mycket ?
haha hoppas det ifall ;O
För det gör jag när det gäller andras bloggar

Försöker arr bli medlem på videofy.me
så jag ska kunna lägga upp video här!
Hoppas hoppas.

Hade tänkt berätta lite granna om mina planer inför imorgon
BLir Min saknade Lina på dagen
Saknar henne jätte mycket :O
Ska bli jätte roligt
Sen på kvällen drar jag hem till Louice vid sextiden
Och där kommer alla tjejer förutom 2 i klassen
vara så ska vi ha en myjsväll & även sova där
Ska käka på macedoncan med
och kolla film & ha allmänt myjsigt
En jätte smart idea om man vill göra någonting i klassen
men nu tar vi det bara med tjejorna
blir ju lättaste så haha
men det ska ifall bli riktigt roligt
Och jag längtar!

Oj !
Jag kollade ut nu, och märker att det är ju jätte mörkt
det var ju nyss ljust :S
jaj, skummt ifall
för plötsligt är det ljust och sedan inte
haha, är jag trög eller inte ?

Och sedan i några av mina senare uppdateringar
hade jag tänkt berätta lite om när jag var i thailand
och mina resor
och varför jag valde mitt bloggnamn
för det är tydlingen många som inte ens fattar vad det står,
Hah men nu ska jag röra mig sakta hem till linnea
eller om hon kommer hit
så ses ikväll !
:D
Idol mäh ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0