Uute kväll (A

Kom nyss in efter en iskall kväll
Stack till stoby skola med linnea
Höhö de hade sådant dära minidisco
för f-klassen till 5:An
Sjuukt gulliga !
Och de sa lyser en röd lampa inne i bilden
"de är en bomb i bilen "
Hihi, jätte gulliga :$
Men jaja, vi var bara där ute ju
Faktiskt roligt
Sedan drog vi hem vid halv elva
och nu är jag här igen !

Jag är medlem på videosidan nu
men måste få en slags bekräftelse eller någonting :S
Så det är bara att vänta
drygt, men vad gör man !
Kommer faktsitk in en bild nu med
Bara för jag älskar att fota
så måste ni få kolla på mina bilder (:
kommentera gärna
För jag älskar kommentarer
det får en att bli glad!
Men jag ska med snart gå och lägga mig
så godnatt folket !
OCh eftersom det är lov nu
& det är värt ett tummenupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0