Tyvär

Tyvär så var det fel format på bilderna
så jag shiter i det !

Sjukt dåligt humör är jag
så måste skriva av mig
läs om ni vill
shit i det annars (:

Fick mina omdömmen idag
Säger att alla lärare kan gå och dö
Allvarligt här jobbar man röven av sig
& nej det hjälper inte
man får alltid samma sak tbx
av alla lärare: okonsentrerad inte aktiv på lektionerna
nejnej, och det menar dem att många andra som får bra är ?
FELFELFEL
De är sjuka i huvudet !
Vem kom på skolan?
Är riktigt trött på skolan
kan man hoppa av skolan när man går i 8:An?
Då så vill jag göra det
hellre jobba som städerska, korvsäljare
än att gå i den sjukt tråkiga skolan
& man kan faktiskt bli rik trotts man inte har gått i skolan
så alla lärare gå och dö vill jag !
Jag bryr mig inte vikka ord jag andväner just nu
är arg, och besviken
Vissa lärare lovar att man ska få VG-MVG
tar in en i ett ensamt rum & berättar
men nej, på omdömmen så får man inte det
GAAAH; JAG HATAR SKOLAN !!!!!!

Förlåt för min text
menjag är så j*******vla sur just nu!
Trött på allting
vill bara försvinna
För ett tag ifall (:

Tack för miig och min ointrressanta text !
Nu ska jag snart äta
fast jag inte vill!
men mamma kommer väll tvinga mig annrs :S
Sen blir det en varm dusch
och sedan plugg som vanligt
och jag hatar det är råkigt och vf ska man kunna det ?


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 19:29:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Erik

Gör ditt jobb då din lata slöfock?

2011-11-25 @ 02:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0