Spännade va ?

Hejigen :D

Nu kommer detta alla har väntat på HAHA
eller inte
men jag hade tänkt göra en: ELins för&nackdommar :D
Det som jag tycker är bra & jag älskar
& det som jag älskar mindre
Låter det bra ?
jag hade tänkt göra det varje dag :D
Och det kommer längst ner på varje inlägg/dag
Så scrolla ner denna gången & checka in (yy
Ni får gärna kommentera vad ni tycker om det
verkar det bra eller mindre bra ?

Idag så var det in till staden med fia
stack vid halv tolv
och tog bussen hem igen vid tio i två :D
HIttade en jätte myjsig halsduk från
Jc för 199 kr
Och ett par riktigt fina & sköna jeansleggins som liknar
faktsikt helt vanliga jeans som kostade 279:95 från vero moda
Jätte sköna Så där slog man till
Igenteligen har jag nog inte råd att kräva mer
pengar av mina föräldrar nu denna månaden
men vad gör man om man inte får egen inkomst ?
JAjaja man kan ju inte gå runt naken

HAHAHA och när vi var på stationen (när vi tog bussen hem)
Så satt det en man i STRINGKALSONGER
HHA, shiit som vi skrattade
det såg förjävligt ut
men vem har sakt att killar inte kan ha string?
NEj det kan dem inte . så min smak NEJTACK

Bild på det jag köppt kommer här nu !


Jeans: Från veromoda 279:95 kr
mörkgrå halsduk: Från  Jc 199 kr






Elins Fördommar/nackdelar härja (A

JO, det är såhär
ex . igår hade mamma köpt en tröjja till Min tvillingbror joel
Oh jag blev helt enkelt kär i den :O
Allvarligt nu, alla killkläder är as fina faktsikt finare än många tjej kläder
Så varförkan man inte köpa killkläder ?
Kan inte tjejskaparkläderna göra så att det är i samma kläder som killarnas
fast i tjej modell ? och nu tänker ni säkert : Men köp killkläder då?
Men det är ju det att det är helt andra modeller, och om man går på stan ex, så kollar alla
på en eftersom man har killkläder, som de då känner igen ex från mq.
Det blev en konstig fördom/nackdom idag, men så känner jah just nu ifall !

Här kommer en osminkad elin
men det är tröjjan som jag älskar :O
killTröjja från mq, men ellehur kan en tjej ha den :D ?


Kommentarer
Postat av: sanne

en tjej faktikst han den tröjan (y

den var skitsnygg:P

hade lånat den från joel ibland om jagvar du

hiih<3

2009-10-17 @ 20:27:38
Postat av: sanne

en tjej kan faktikst ha den tröjan*:p

2009-10-17 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0