SÖndag (:

GOdmorgon (:

Igår hade vi gäster (:
Jätte roligt tyckete jag haha

Sen idag så vaknade jag vid halv elva,
jag kan inte svoa länge längre :O
Eftersom man ställer ju klockan runt sju, så vaknar
man automatiskt vid halv tio då på helgerna
DET SUGER !
MAn måste ju vila ut
så mina söndagar brukar bestå av mest vil
eller ta det lugnt med någon kompis (:
SÅ idag blir det Elina
FÅr se vad vi hittar på ;)

om man går in på Desirée tror jag det var ?
så har hon ju skrivit alla som vann igårkväll (:
SÅgrattis säger vi väll lite amatörer till dem ?
DEet förkänar dem, eftersomm att bloggen
tar endå ganska lång tid
men DET ÄR DEN VÄRD :D
DEt är sjukt roligt när man märker att man får många fler besökare
men nu fattas bara kommentarerna
SÅ orka lägga dit en kommen med ;)
SÅ får ni en puss



ELins fördommar:
VIt bauguett med sallad och annat nyttigt (:
Eftersom vitt bröd inte är så jätte nyttigt
så är det ju helt perfekt att
det är sallader och andra nyttiga grönsaker i
JAg tycker det är underbart gott, loch helt perfekt
man kan ju ta med en bauguett
och man kan äta den på grafitti som jag & fia gjorde igår
MAn kan ju även värma den om man vill det (yy
Och nej jag kan nog inte stava till grafitti
Nackdommar: Jag gillar inte sallad
HAHAH, men om man pillar veck salladen så
blir den helt  enligt ELINS SMAK

SÅ här blir en bild av min bauguett igår (:
Den är liite äten på men var bara tvungen

Det är mobil bild, så dålig bild
Och kanske inte den fräschaste xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0