Smakproov ;)

HEjsan Svejsan (Yy

Nu har Elina presic gått hem
Om ni vill veta så är hon min granne
typ, ett hus emellan (A
Men vi hann kolla klart på ensam mamma söker
Jag gillar det progrsammet
De är sjukt härliga alla de tjejorna
& oliva de barnet, så sjukt söt är hon :O
Sådant barn ska jag få när jag blir snart
" haha, i mina drömmar "
Men, jaj är jag tråkig ?
Ursäkta isåfall
JAg ska underhålla er snart, var bara tvungen att
berätta ;)

Och jag & Ellinor längtar määst
till TUNISIEN, det är bara en vecka kvar ;O
jag ska bli neeger
haha om det är bra väder dåvillsäga
På tal om när jag skriver neeger,
då menar jag absolut inget illa
Bara så ni vet
min lilla hemmlis är att jag vill vara mörk
det är riktigt fint, det är min drömm
att bli mörk i huden :$
Jag gillar det ifall
Som hon sångpedagogen i idol
har ni sett henne ?
Världens finaste kläder med, de passar perfekt
till hudfärgen.


JO sedan så tänkte jag lägga ut några bilder som jag & elina tog idag (:
Kommentera gärna vad ni tycker ?
bara lite redigering, men inte övermycket (:
Jag kan väll säga att det är höstbilder xd


 

-------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------




Det blev lite många bilder men (A
haha

Just nu så kollar jag på det som hände i rödeby
det är ju lööjligt
att killarna kan göra så ;S
det är faktiskt sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0