SMAaack !

Hejhej (:

HAr jag inte gjort någon uppdatering nu på två dagar eller vad det är ?
Men, jaja jag skriver när jag känner för det,
& ja det verkar ju som att jag känner för det nu !

Och jag som skule skriva en blogg om ex mode får väll bättra mig lite (A
MEn i helgen så har jag och mamma en dotter/mamma helg, låter myjsigt va haha
Så på¨på lördag blir det shopping hela dagen
Och på kvällen ut och äta antagligen thai mat
Ååh, jag älskar deras mat,  jordnötssåsen är väll endå bäst ?
´Men jag tror det blir k-stad på lördag, måste leta efter stickat
Ellehur är stickat det myjsigaste plagget man har ?
Jag måste bara ha mera, när det är så kallt så kan man bara drunkna in i en jätte fördstor stick tröjja
Riktgit varmt och myjsigt (:
& sätta sig i soffan med en varm choklad och kolla på andra aveny (bara jag som gillar det elr ? )
Jag tycker det är så sjukt bra, men värkar inte som någon annan tycker, men jodå, finns säkert någon!

Och sen på bilddagboken, ni vet så har dem ju en rosa tävling,
Jag hade faktistk tänkt nu när jag har fått system att försöka göra ett bidrag
men avslöjar inte va,
Blir nog jag & Lina som gör det isåfall (Yy

Nu så ska jag bara sitta här bänkad framför datan, och vänta tills andra avenyn (A
Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0