Pluggnörd (H

ChaCha (A


Sitter här i mitt rum,
& har nyss gjort pankisar till hela familjen
Fick ärtsoppa i skolan, så nejtack ?
VI vill få bättre mat, vi är faktiskt mycket mera värda
mycketmycet, så jag tycker dem borde ändra på den maten !
Nej jag ska inte prata om mat , för jag hatar det, är ju inte spec intressant xd

Så nu så sitter jag och pluggar, so prov imon -_-
JOdå, jag ska väll klara det

Men detta inlägget kommer mest att handla om barnen i afrika !
Jo , det är så här,
Jag såg på den dära dokomentären : Madonna i malawi
tror det hette så?
Och hon var ju då i Malawi och kolladde runt i de allra fattigaste delarna,
och då fick man se barn, jag menar verkeligen barn 9 åringar
ta hand om de som var 3 åringar :O
Inga föräldrar de var döda av aids ?
Och de har inga kunskaper om någon sådan sjukdom
OCh många barn går hungriga varje dag, och välidgt många dör.
Dem sa nog med att om några år så kommer det inte finnas några genirationer
som är 25-35 år gammla, för alla har dött
Och alla de jätte små marnen som har en riktigt upsväld mage pågrund av brist på protein
Jag tycker det är hemskt !

Skulle ju vilja ge miljoner kr ner dit :O
Men det går ju inte,
och ja, jag vill jätte gärna jbba med de barnen i kanske 1 år när jag är stor !
Tycker det skulle vara riktigt roligt, för jag vill göra ngting åt det !

Nu så lät jag kanske som en 50-åring ?
HAH , det var inte meningen men jg tycker verkeligen det är hemskt att se på

Nu så ska jag plugga klart , och ikväll blir det inlåst & mammas pojkar (Yy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0