Myjsigt stavas med J ! :D

Hej DU !

Jag stavar faktsikt alltid myjsigt med J
det låter ju så mYjjjjjssiiigare ?
tycker ni inte det ?
nähär, men det tycker jag :D
Och , vad bra  för man ska alltid tycka vad man vill
Det är ju jätte bra, man får tycka vad man vill
men tyvär så är det inte alla männsikor som vågar det
så ni som inte vågar, som inte riktigt
krypit fram ur ert lilla skal, kom fram nu !
Jag kännde att jag varlite sådann innan, men nej
nu jädrar ska jag öndra på det !
Jag tänker säga allt jag vill som är possetivft dåja
Och inte behöva tänka massvis med tankar innan jag säger någonting
för att vara rädd att bli illaomtyckt?
Ja, så är det faktskt, jag känner det välidgt ofta
inte så mycket när jag är i skolan,
utan mer när man träffar andra människor,
killar till tjejor
mammor till pappor
ja, allting
man vet inte riktigt om man säger något fel?
mEn jag tänker ändra på det nu, just nu !
Jag ska säga det jag vill :D
Och vara stolt över det jag sagt

Förresten så här kommer en helt naturlig elin
MEn myjskläder som då är min nutida pujamas
och nyduschcat & alltså inget smink
Sköönt va ?
Och nifår blunda om ni vill
men titta noga om ni vill det
SHit samma, vi säger att ni får göra som ni vill
Eller nej, det blev allt ingen sådan bild
Den var faktiskt allt för ful
Kanske en annan dag, men här är
 dagens outfit (:








& jag gör ett inlägg alldeles snart igen
med hiss & diss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0