Mycket uppdateringar :D

Det blev trotts allt en till ;)
Jag hittade en riktigt bra blogg : http://naztysbunny.blogg.se/
Som HAr bra tipps hur man blir en stor bloggare
Så varför inte pröva :D
Jaag ska ifall börja med många inlägg
& bilder.
Men just nu så tror jag allt inte att jag kan lägga upp bilder idag
för min kära data cp just nu
Men ni märker ju så klart om den blir frisk och blir bra igen (yy
Förresten Ni måste ju ha sett den dära ICA reklamen
HAHH " VAd glor ni på , har ni aldirg sett en patikant förut xd
HAHA den är bääst
inte för att vara elak mot de som är sådanna
men det är sjukt roligt att lyssna på dem :$
HAHA mitt nya intresse : lyssna på förstondshandigkappade
någon som känner att de hakar på ;)
Hoppas jah
nej, nu känner jag mig taksig mot de som faktiskt är sådanna
förlåt säger jah
Och det menar jah ju hmmm :*

Men sedan så har jag ju börjat med
elins: fördommar & nackdelar
men det känns jätte kontsigt
så istället så tar vi bort det
& lägger till ELin hissar & dissar
jag har ju det redan på fredagr
men jag kommer att hissa/dissa
kanske 3-4 ggr i veckan istället

Och sen så hade jag även tänkt starta en liiten tävling
fast det brors lite på
ex. hur många som läser och så
besökarna alltså
men alla har väll börjat någonstans
besökarsiffrorna kan ju inte vara stora
men en gång !
Men den bloggen jag tippsade om
jag gillar de stegen
så ett förök skadar faktiskt inte !
JAG SKA KLARA DET !
Possetiv jag är va ?
jag vet, jag hade försökt att alltid
vara det nu, får väll se hur jag klarar det
men ja, det ska nog gå bra

Nu så måste jag nog hoppa i säng
men innan det
så MÅSTE man tävtta bort sminket & sådant
För annars får man finnar
& då måste man sola solarium om man vill för att
de inte ska synas
& då efter ett tag får man kanske canser & då dör man
Så glöm inte att tvätta av sminket
den kom jag på alldeles själv
Bra va ? HAH
Nej godnatt allt folk (:
Uppdateringar kommer imon Även hiss & diss
känns som jag vill fortsätta skriv
men hadetbra (Y


ÅÅHhh bilderna fungerade visst nu :D
Och ja då kommer nog snart ett videoinlägg
fast min vebb är konstig:S

Och på bilden har jag blå ögon (A
fast jag har igenteligen bruna, klå det suuccceeers (H
jag stavar bra, jag vet haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar i blåa ögon sötnuuus /johanna:D:D

2009-10-23 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0