Morgonmyyjs

Hallo :D

Nu sitter jag i min sköna soffa & bara degar :D
Morgonmyjs kallas det för ja !
riktigt skönt med helger
ingen skola, inget stress
bara riktigt skönt & roligt :D
Blir nog att jag tross allt måste plocka undan på mitt rum,
kommer gäster ikv :D
fast jag tycker inte det är spec stökigt :$
men ni vet föräldrar de tycker så fårt man har ett klädesplagg
på soffan så skriker de : TA UNDAN
jag är faktiskt nästan vuxenHAHA
nästan ifall, jag kan ta ansvar för mitt rum
NEj, men gud vad tråkig jag är

Jag hade tänkt börja med en grejj till på min blogg
Spännande ?
haha jag hade ju tänkt göra en teckning
men nej, så blev det inte
så jag säger det i NÄSTA INLÄGG
som görs senare idag
HAHA, nu blir ni allt lite spända ?
men lugn, jag lovar
jag gör ett till typ i eftermidda

Ha en lika bra lördag som jag kommer att ha
puuuuussss hej !

& här kommer en ganska gammal bild
på mig  och Lina
För hon är just nu i england
& jag saknar henne asmkt :O
KOm hem :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0