Loov :D

Tjinixen ;)

Nu är det änteligen fredag
& det betyder mer idag, för det är HÖSTLOV :D
Och ännu bättre är det att jag åker om 3 dagar
Eller, ja på måndag
haha venne vikken tid, sådan koll har jah (H
OCh efter skolan så skjutsade linnea mig hem
HAHA, jag suger på att skjutsa
jag trillade med , så linnea skadade sin hand :$
Osså rakt in i gräs och sådant
höhö jag åker hellre !
Man kan ju inte alltid vara bra i allt
som alltid föräldrarna säger -_-
Men jaja, jag är ju inte ens bra i allting
HAHA, jo på att vara störig,
haha nejdå men jag är bra i någonting kanske ?
det är ju alla

Och sedan så när vi änteligen var hemma så footttade vi
det gör vi typ varje dag ?
känns som vi är hela dygnet :D
men bara bra det ja,
osså videobloggade vi, men
blogg.se är cp
men jag SKA FÖRSÖKA lägga in den
för jag vill inte lägga upp den på youtube ;s ?

Och idag blir det inte heller någon hiss och diss
För gjorde det igår ju
och förrgår
så måste vara liten spänning

Här kommer två bilder från idag !



Dagens outfit :  Grå lång tröjja : jc (men lånad från Linnea)
Leggins: Jeansleggins från tror det är bikbok  venne riktigt
svart linne: H&m








Det var två av dagens bilder (:
KOmmer snart ett till inlägg
så håll utkik !


Kommentarer
Postat av: Andrea,

Du e sötast av alla, snygg blogg också förresten. Allt är underbart på denna blogg. xD Snygga bilder du tagit. Hela söta du gör hela bilden. Ha det! <33

2009-10-23 @ 18:25:25
Postat av: Monika (:

Jättefin blogg! (:<3

2009-10-23 @ 22:09:17
URL: http://jellygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0