Linnea härja !

Hallojsan :D

Kom hem från utbildningsmässan för ett tagsedan ;)
Hoppade rakt in i duschen & tvättade mit hår
för jag prvade ha en sak i mitt hår igår
GÖR ALDRIG det
haha jag hade då tvål ludd i håret
för det skulle typ inte bli så lent då :S
men nej det gick inte :$
Så gör aldrig det !


Men just nu så sitter linnea jämmte mig (y
Alltid trevligt
får väll se vad vi hittar på sen
men jag är fett hungrig
kanske gör ngting att äta xd
åt bara mackor i skolan eftersom det var soppa
uusch vad äckligt !

Blir nog faktiskt en Hiss & Diss idag med
för det är jätte roligt !
Och jag har inget att skriva om nu förtiden heller
men kommer kanske något klädestipps eller något hårtipps
eller sminktipps whatever, ngt tipps ifall
Kul ska det bli !
Men ha det bra (Y

      LINNEA                                          ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0