Kanske sista hälsningen ? (:

Hejsan :D

Jag är super glad
och längtansfull, ohch uppstressan
har nog inte ens packat klart, men jo
jag har nog gjort det
men det känns alltid som man har mycket kvar.
Men jag är klar !
Hoppasjah xd
Åker om mindre ön 10 timmar
ska bli så sjukt roligt
längtar som in i satan !
Nej jag ska inte göra er avensjuka
eller vill ni dela detta med mig (A ?
hah

Kom nyss hem från träningen
eller ja, för ett tagsedan
hård träning
med två nya ledare
men allt spring kunde nog endå behövas
så mcyket man åt igår haha
Så,, jag ska nog inte klaga
Nu så ska jag snart sova
eller försöka sova
för jag är så pirrig
Men jag hoppas INTE att jag är
i planet i den 3:E bilden :O
Nej ush, så ska man INTE tänkte
Och kanskkanskekanske hinner göra
en väldigt snabb uppdatering imorgon bitti
men tror inte det
men under kan ske :D
Även mirakel likaså
Poetisk jag är va ?
haha ne ja måste sova nu
skau upp 8 imon
elin kommer vara seg
sov 1 timme inatt
och idag kommer inte bli mycket för den delen heller!

Men godnatt !
& jag kommer sakna alla, men fortsätt besöka min blogg!



Kommentarer
Postat av: linnea (:

kommer sakna dig med <33

2009-10-25 @ 22:56:02
URL: http://neeass.blogspot.com
Postat av: andrea,

Trevlig resa! kanske lite för sen men.. Ha det bra! ;>

2009-10-26 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0