Idol (:

Nu så sitter ja i soffan efter en fullspexad dag.
Kännde absolut inte för att gå upp ur sängen eller någonting.
Ont i halsen & jätte förklyld, men om man har föräldrar som skriker att man måste gå till skolan
så har man nog inget val !
Hade ju annars stannat hemma idag, menjag klarade av hela dagen men hjälp av
huudvärkstabletter & halstabletter.
Så kallt vädret med ar blivit, och det gör nog att de flesta känner sig sjuka nu.

Efter skolan bar det åt till träningen, och även den klarade jag av.
Men offrade två frusna fötter och två riktigt frusna händer.
Sen  hem & ta en riktigt skön och varm dusch.
Och ingen är hemma, så tog god tid på mig med :)
HAHHA, man ska aldirg lämmn mig själv hemma, för då hädner det saker ;)
Sen hade mamma gjort lassangetti så värmde det och satte mig i soffan & åt det.
Mmm så goott det var
Och nu så börjar idol, så kollar på det nu.
& jag tänker vara med där någon gång, inte alls för sången eller någonting utan bara för att få ha upplevt det
& alla människorna man träffar !

mEN nu så tror jag idol-pausen har slutat så ska chila iväg till tv och kolla klart :D
HA det bra i det kyyliga värdret :D



 & här kommer även en bild som togs förra veckan
men jag tycker den ser så sommrig ut så df tog jah den :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0