Höstmyjs

Hejsan (:

Har nyss kommit hem från en ganska lugn dag i skolan
& var nyss hos tandläkarenmed, men jag älskar tandläkaren
haha , jag vet att det finns fler som göra
ex .Linnea (:
de är ju bara för myjsiga (:
De lixom är så lugna och stressar aldirg
jaj -_-

Jag känner för att bara krypa ner under mitt duntäcka
hoppa i en fede tjock pyjamas
& dricak en varm kopp chokladmjölk
Och bara gå under världen
för just nu känner Elin inte sig så bra =/
händer en del saker nu
Som inte kommer att kunna ändrats
men jag försöka varje gång att ställa mig
upp igen, men
det går inte att komma flrbi dig !
Duär något extra

Så här kommer en låt som
Linnea : http://neeass.blogspot.com/
tippsade om
och ja jag tippsade nyss om hennes
enormt braiga & roliga blogg
chacka den ifall ni inte redan har gjort det ;)
Men här kommer låten
jag älskar den & texten





ELins fördommar:
Stickade varma halsdukar
Jag älskar dem !
Vem tackar nej till att ha på dig en sådan?
SJukt myjsiga & varma

Elins: Nackdommar:
Ruggigt väder
d´sådär halvkallt, regnet hänger i luften
& så fort man kollar ut så fryser man
uush nej


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0