Helgen (yy

TjaTja (A

Jag han verkeligen inte uppdatera igår,
hade fullt upp (H
Först lev det k-stad med mamma
Blev : EN tjock kofta
Ett långt linne
Korta mörkbruna uggs
Svarta stickade vantar

Taack mamma !
Hittade även mera men fyller ju snart år så måste nog vänta liite (A

Sen så hem, & linnea kom. Vi var mest ute och gick, långt osså
åååh, vad härligt det är., höst mörkret och alla löven
bara jag som gillar det ? skulle inte tro det
Sen gick vi hem till henne då, pratade ännu mera
det är väldigt skönt att bara prata, ut !

Sen hem till mamma
Om jag inte har berättat så har jag&mamma en mamma/dotter helg
för pappa och joel är i göteborg
Så hela helgen har varit myyyyjs
Så vi körde och hämtade thaimat, åååh vad gott
men jag fick fel sås -_- DÅ är det inte lika gott
det ska vara ljusbrun jordnötssås (A
MEn endå lika gott, nästan ifall xd
Vi hämtade hem maten & såg på fotbollen sammtidigt
GAAAH, SVerige förlorade mot danmark :O
& jag måste säga att zlatans boll var INTE över linjen !!!
Hoppas att kameramannerna såg det

OCh idag så måste jag plugga liite, sen match
Får se om det händer ngting annat med ;)
MEn hoppas vi vinner ifall


Och här kommer en bild från i fredes
KOmmer nog bilder sen på mina nya kläder med (yy

Kommentarer
Postat av: (:

kan du inte lägga upp bilder på det du köpte? :D

2009-10-11 @ 11:40:40
Postat av: linnea

NEEEJ INTE DEN BILDEN ELIN:@

2009-10-11 @ 17:03:21
URL: http://neeass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0