Håltimme = bääst !

Tjeeenaa allt folk (:

Hade håltimme på spanksa
alltså fick mandra hem hem jag slutade redan klockan 13:15
KLÅ DET !
haha, riktigt skönt, slutar tre alla andra dagar typ ?
Sedan igår så behövde inte jag dra på några lektioner men det visste inte jah
så hoppade bara över so
och lite på hemkunskapen -_-
Men ifall på so hade de haft ngting med gymnasier
vikket sak man välja :O
Det är dock 1 år och lite till kvar ju men endå
vad rekomenderar ni ?
Jag funderar riktigt mycket på Frisör / nagel studeo
Har alltid varit min dröm
intressant ?, men man måste ha ganska så bra betyg då
HEJDÅ :'(
Men jag försöker få bra, jag har inte dåliga heller !
Men imorgon så ska vi dra på ngting med utbildningsmässa
så får se ;)

Nu ska jag vara lite rolig (:
För här ska jag lägga upp några olika bilder
på fräcka skor (A
Jag tycker alla är jätte fina !







1: Höga skor som går ovanför knäna
Jätte fint tycker jah
Men man måste ha dem till rätt kläder
Och man har dem nog till linte mera finare om man kan säga så

2: De ser jätte fina ut
Nästan som liten morgonsko ?
Men jag skulle vilja ha den, verkar jätte varm
och skön, fräck på utsidan med ett stort +

3: JAG VILL HA ; JAG VILL HA !!
Det är mer som en innetoffla
men kan inte ha dem ute
Men som innetoffla så rekomenderar jah dem
jätte fina

4: Ute sko
Men det ser man nästan ifall ?
Jätte fina, liknar uggs lite i modellen
Men fint med de knapparna

5: UGGS !
Jag har ett par korta mörkbruna
från nilssons (:
Jätte myjsiga,man slipper ifall frysa om fötterna xd
De ser lite stora ut till benen, men jag gillar dem !

6: Osså inneskor
Jag är förtjust i inneskor ?
haha, nej men det är jätte myjsigt
när man går upp på morronen stoppar in sina fötter i en varm ullig sko
Jätte skönt (:

Lite tipps därja
hoppas ni gillar dem !


Kommentarer
Postat av: lina

Tack för din kommentar om videoinlägget. Hinner tyvärr inte kolla på det just nu för jag har lite bråttom iväg, men checkart sen och kollar om det går. Tack för du svare! :-)

2009-10-21 @ 15:03:55
URL: http://linovich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0