Godmorgon!

Godmorgon !

Ja, jag skulle igenteligen sova länge idag ju
men, nej det blev inte så xd
vaknade nyss typ
men det var endå bara bra, för jag har masssa saker som jag
måste hinna med idag
Det ser jag fram emot verkeligen haha !
Tänkte faktsikt ni ska få se en lista
över allt det jag måste hinna med idag
ni får inte bli FÖr trötta
över att kolla på den , för det är en del saker
men då har jag någonting att göra
sen ska jag även va med min saknade LINA :)
Och ikväll tjejkvällen
kommer nog en hel del bilder imorgon
tar med mig min kära kamera
den är verkeligen guldvärld
Den är BÄST
Den vad töntig jag är, jag pratar om min kamera (A

Sedan skulle jag vilja dra till stan
nya kläder
men frå inte mer nu -__
Köppt välidgt mycket nu den senaste månaden
+ att jag drar ju på mådag så måste ha lite pengar dit med
fast det är inte jag som betalar mina kläder
Det är bättre det, än att man ska ha sitt barnbidrag ?
Och nu ville jag lägga in en bild från google
på pengar, men nej jag kan plötsligt inte lägga in bilder
från google :S ?
SÅ först måste jag gå inpå paint och redigera den
så går det nog, vi får se
Nu ska jag snart göra vid mig så ni får ha en lika
bra lördags dag som jag kommer att ha ! :D
OCh kolla bilden gick bra jag känner mig nu !
HAH





Detta måste jag ta mig tid till att göra idag
vissa saker är faktiskt riktigt roliga endå
OCh jag tog orange för det passade så bra till hösten
träden är jätte fina just denna tid med ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0