Fredagsmyjs (A

TJenixen :*

Sitter här och degar i soffan Med Mamma & Linnea (: Vi har haft det riktigt myjsigt
Hämtat macedonkan mat & kränger chips nu
Kan det bli bättre ?  Ja, för vi kollar på idol med :D
Och jag tycker att Tove eller Erik ska vinna !
Men jag får väll vänta och se
Ja, vi va osså väldigt lata, för vi åkte bil till mc
haha det ligger typ 100 meter bort, om ens det xd ?
Men det var riktigt kallt, så då så tog vi den ;)

Även idag har jag & linnea hunnit med att fota lite,
kommer kanske någon bild senare någon dag (:

Och jag har tänkt att jag skulle börja med Elins Fredags Hiss & Diss
Då idag börjar jag med den !

Jag vill Hiss "Hårvax" Garnier Fructis
OCh hårsprayet Garnier Fructis Style
De är verkeligen välidgt bra
Billiga osså :O
Håller faktistk volymen hela dagen,

Garnier Fructis surf hair                             Garnier Fructis Style




OCh dissen blir: Att dammsuga :O
Det suger som in i !,
jag bara hatar det, det är så fruktansvärt tråkigt
Vikken konstig diss, men var bara tvungen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0