FLUMMI

Sitter i soffan med linnea ;)
graaaw hahaha
vi är as flummiga
spelar för fullt i video & nejtyvär kan ni inte få se dem
för blogg.se suger jsut nu !
Man måste ladda upp videon på youtube först ?
Kan ngn hjälpa mig för att jag inte måste det ?
kommentera isåfall haha
JAg är så teeeknisk, eller inte

Men här kommer min hiss & diss




Blont hår av citron
sammt brunt dåva, men i mitt hiss är det blontblont (:
kmr väll brunt med sen
men jaj, jag har typ grått ahah
nej , men när jag är i tunisien så ska jag
sola med citronsaft i håret så det blir blondare
Dethissar jah :D
SÅ HIssa citroner


Ja det ska faktiskt likna en citron, baha för jag är
bäst på att rita i paint (H




Grannar som alltid glor på en !
Ja jag syftar ju inte på min granne då va
hah jo faktiskt denna gången
men finns säkert andra med
Jätte störgt, när man kommer hem
står han där i fönstret peddo?
NEj man får inte anklaga någon annan det !
SÅ de så (:
Men jag gillar inte att grannar kollar på en
genom ett fönster :S
Jag är poppis haha
eller inte


DEn blev väll fiin, tyckte jag ifall hah :D



Nästa inlägg blir tipps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0