;)

HEjjsanHoppsan (:

Sitter här i soffan & kollar på evan den allmäktiga
HAH för rolig film (:
MEn om vi ska ta dagen från början så,
Blev bara plugg och datan tills halv tre
Då blev det österrås & sen vittsjö och spela match :D
Vann med 6-2 , kan denna säsongen avslutas bättre ?
Vinnst med båda lagen
Och tack till Stefan som avgår som tränare
Du har verkeligen gjort oss till ett bra lag (yy
& sen kom jag väll hem vid kvart i sju
Blev plugga igen
har två prov, men jag hoppas att jag kommer att klara dem!
& sen är det väll bara att klara denna veckan med.
Det är ju trotts allt bara 2 veckor kvar tills Tunisien :D
Och jag längtar redan riktigt mycket !!

Och jo, jag ska lägga upp bilder på de jag köppte
Jag lovar det kommer imorgon, har inte lagt in dem på datan ännu
och hinner inte idag =/
Men imorgon jag lovar

Eller vänta !
Jag kan nog kanske försöka hitta lite bilder
på de jag köppte
För nu så ska jag anstränga mig och försöka hitta det !
Blir ni glada då :D ?
Men ni måste kommentera mera :O
Fast kunde tyvär inte hitta bild på mina svarta stickade vantar
Från veromoda  :D Jätte sköna!
Inte heller mitt vita linne från bikbok

Bilden ser ut som en 3:åring har gjort den
Men , ni får stå ut tills jag har tagit egna bilder (:

Stickad kofta: Fast jag har den i svart, från bikbok
Stickade vantar: Vero moda
Vitt långt linne med en tjock kant längst ner: Bikbok
Mörkbruna korta ugg: Nilssons i kristianstad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0