En vecka kvar (y

Kvälls uppdatering

Godnatt allt folk (:
Ska snart gå och lägga mig
så att jag orkar med allt jobb i skolan
Men eftersom jag har världens bästa vänner
& våran humor är ju bäst
så med hjälp av den och skratt så klarar
man av dessa tråkiga dagarna
hur klarar ni av era :D ?
haha

Denna kväll har bestått av plugg plugg & plugg
fast pluggade liite granna bara
ingen pluggelindag idag.
Sen harjag & mamma packat
bara exakt en vecka kvar nu :D ?
Och jag tog nästan alla mina sommarkläder ahha
får nog ha en egen resväska :D
Men, tjejor har mer kläder en vad killarna får ha
SÅ vi har ju fullt med smink och sådant
men jag funderar på om de har likadana kontakter där
om jag kan ha med mig platttången
men om jag ska vara riktigt duktig så lämmnar jag den hemma.
Förresten så plattar jag nästan aldirg mitt hår nuförtiden
jätte duktigt va (:
& mitt hår är inte alls lika risigt länge
Ja jag är stolt (A
Nu kan jag nästan ifall ha det nersläppt utan att jag skämms :S

Jag tror jag får sluta skriva för ikväll
och ska snart gå ut och mata molly (:
hon har jag aldirg nämnt ?
Det är min underbarste kanin
Jag kan visa en bild här under (:
Hon är lite över 1 år
& ja jag älskar henne :D <3

Så godnatt allt folk.
både små som stora
konstiga som kloka
fina som fula
ja allt folk :D
Fast alla är fina på sitt eget sätt




Och imorgon så hade jag faktiskt tänkt att tipps er om några
helt underbara bloggare
inte sådanna som  är jätte könidar utan dem i min egen åler (:
Se titta in imon med tack (A


Kommentarer
Postat av: Nora

Hejhej :D Gonatt på dig också. Onödig kommentar men... Heh

2009-10-20 @ 15:47:27
URL: http://nosot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0