(A

Sitter bänkad framför tv nu & kollar på idol
Och jag hejjar på TOVE & ERIK
Ja älskar dem, de är riktigt bra
båda två är så härliga & deras röster
är ju bara ett STORT +
Tove är ju bara helskön, hon är nog sig själv
& erik är med härlig, men på vikket sätt det vettjah inte
OCh hon mariette eller vad hon heter ?
hennes hår är as fräckt
Tycker jag iallafall :D
Jag ahr också märkt att idol varar i 2 timmar
lite fölångttid tycker jag allt !

Mamma kom även hem med en randig
vintörd tröjja från Mq till mig :D
Den var på rean, så där slog hon till !
Taack :D
JAg älskar randiga tröjjor
eller inte bara töjjor, utan allting
som är randigt.
Men det börjar bli lite ute ur modet nu ?
Tyvär tror jah det.
men, måste man verkeligen följa modet ?
JA det måste man haha,
nästan ifall
eller nej förresten
alla måste inte, men jag vill hellst göra det
Men är får ni lite randiga känslor :D







De är bara för fräckt :O
ELin gillar randigt :D
Måste bara säga att tröjjan som mamma köppte
var just randig :D
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0