1 dag kvar & jag längtar !

Godmorgon?

Det kan man väll fortfarande säga
ja, hoppas det för det låter så myjsigt (:
Tycker jag, det låter typ som en kall vinterdag
när man stiger upp med dian innetofflor & tar en varm kopp choklad
och sätter sig framför den tända brasan och mamma kommer ner sakta och säger Godmorgon!
haha, jag gillar ordet, men det är ganska svårt att sägs
vet faktiskt inte varför, men jag tycker det är välidgt svårt att säga alltså säga
när man går upp godmorgon?
jaja, på tal om morgon
Så hade vi ju tjejkväll igårkväll/natt
JOdå, Absolut jätte lyckad!, mycket skratt
& allmänt myjs
Och ja, kollade då på The ruins
Jag rekomenderar den verkeligen
Den är jätte äcklig med mycket spänning i
mer om den filmen kommer i Hiss (Yy
Sedan så ifall så skulle vi ju vara uppe HELA natten
Haha, vi lyckades vara uppe till typ 8 på morgonen
och igenteligen är det ju 9 eftersom man ändrade klockan igår (:
Ställde bak tiden var det va ?
Ja, det var det nog, ifall, så på morgonen så hade vi ingenting att göra
de andra var döda typ haha
så jag & anne Hoppade på våra cyklar & cyklade enda till ljungdala
Ryck?
Jätte härligt & vi cyklade på vägen, coolt va ?
haha, sen tog vi foto där så de andra skulle tro oss
och sedan cyklade vi tillbacks xd
HärligtHärligt (y
Och när vi kom hem så sov alla -_-
Så vi sov typ en timme o inte midre
så ska bara packa nu, och sedan sova ikapp allting !
Förresten så kommer jag inte göra uppdateringar alls ofta i Tunisien, om där ens finns
datorer ?, annrs klarar jag mig inte
nöörd :D


HISS

The Ruins!
Jätte bra film
mycket spänning, och äcklig är den mest
handlar om människor som resor
så ska dem försöka hitta en speciell ruin
ja, osså fortsätter det med att det växer växter och sådant
inne i blodet ;S
Jätte bra ifall (y
KOlla den


DISS

Ont i magen
Jag åt så mycket igårkväll så jag fick jätte ont i magen
haha, höll nästan på att spy
Drack mycket med, lääsk , fanta :L
och idag har jag inte ätit frukost, så
nej min mage är dålig nu, jag har ont i den
ska nog ta en macka nu
Ja, det ska jag göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0