Träning

Tja (H

Efter skolan stack jag ner och till stan en snabbis.
Skulle bara köpa present till joel !,
hur svårt är det att köpa presenter till killar, de önskar sig bara dyra saker ;O
så jag köppte, eller nej jag berättar det inte, han läser kanske det !
Så det avslöjjar jag imorgon när båda han & jag fyller år WIIII
Änteligen är jag lika gammal som mina andra vänner typ
hah
Tog sedan bussen hem, en gul buss (:
OCh nu måste jag snart pliga till engelska prov & spanskaglosor
jag kommer dö
Ska även frösöka hinna hem till Nicolina & vi skaträna
får se om vi hinner, men hoppas annars blir det en annan dag
Måste få igång lite annan träning här med ja
Det är på väg !

Och jag håller på att lära mig photoshop och jag fattar typ ingenting ?
Så, det blir inte så roliga bilder nu på ett tag
Men var glad över att jag håller på att lära mig (:

Men nu så närmar jag mig in i pluggvärdlden
så vi hörs ikväll (:
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0