Tjejskate =)

Skate ?

Jagvetjagvetjagvetjagvet
jAg vet vad jag vill ha för stil, jag ska faktiskt ändra på mig helt !
Bli inte rädda nu, men jag tänker ha en såkallas tjejskate stil
fast en mycket fräckare, ha tupperat hår, och blondera det lite med slingor
och sedan, sminka mig som vanligt typ, och sedan är ju kläderna det bästa
Är nästan kär i dem,
Sweet tröjjorna och alltihopa är just vad jag tänker skaffa mig !
Joel får lära mig åka lite, för jag ska bevisa att jag kommer klara det :)
Det är nog denna stilen jag alltid velat ha, för innan så åkte jag skateboard
och jag älskade det, men sen blev det inget av det
Men nu, nu så ska jag faktiskt !
En helt ny elin kommer komma !
Tänker platta och tupera mitt hår så det förstörs
nejdå skojja bara, men jag shiter nu i om mitt hår blir förstört
tänker endå klippa av det när jag blir mamma & vuxen
Jag lever just nu i nuet ?, och vill göra detta
sedan får ni väll själva tycka vad ni vill, men jag har bestämt mig
jag tänker göra det !

Ååh, det var skönt att få det sakt nu !
Hoppas ni gillar det,


Kommentarer
Postat av: nicolina

yes we like it tuffing ;b <3

2009-12-01 @ 17:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0