Thaithai

Ligger fortfarande i soffan med febern stigande
inget bra tecken inför helgen =/
Blir nog sånna hära dagar hela helgen
men det kan endå behövas vila ut
MEn mamma kom hem med thaimat
& som ni kanske vet så älskar jag det
och det är min nästbästa favvomat
för min älskningsmat är mammascans köttbullar med pulvermos :$
men jaja, så thaimaten gjorde mig på bättre humör
men jag levor :D
Pratar med bästa folket som underhåller mig
tacktack!

Snart idol & jag hejjar på erik & tove
jätte söta & härliga ärdeja
och sjunger bra
men jag gillar inte rabhi eller hur han stavades :$
verkar som bara jag som inte gillar han
sjunger ju som en tjej?
Men, nu ska jag snurra in mig i mitt täcke igen
SÅ ha det bra ! :D

Förresten, nu så kan jag lägga in video här :D
men har inte gjrot någon bra ännu
lite spänning haha


Loveyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0