Storm

:D <

Hejsan alla i ovädret (:

Hål er inne om ni inte vill död (:
haha nejdå, men det skulle vara 2:grands storm ikväll
& strömmen gick nyss här, när jag hade skrivit ett så bra och långt inlägg ;O
så slutade elen att fungera, typiskt va ?
så jag försöker göra det så likt så möligt (:
Ska snart koppla in den nya datamusen,
och sedan ska jag krypa ut i tv-rummet och kolla om familjen är där
& ja jag ska också kolla på sverige-italien
men det stog bara 0-0 just nu, så jag hinner göra ett inlägg (:

Och jag har även haft en underbar födelsedag !
Många kramar & mycket grattisord
taaack alla :D
Fick även en liten sång i matsalen med massa folk som sjöng
ska lägga in en video så ni hör,
men man hör inte så mycket & ni kan ju gärna
ignonera mig tack
men de sjöng faktiskt jätte fint (:

Mormor, morfar & farmor åkte nyss hem efter en fika (:
Jag och joel fick som vanligt grodbakelse
mmmmuuums, det är min favvo för det får vi alltid vid dessa speciella tillfällena
En groda typ med marsipan , pröva det (:
Men ät inte det ofta för det är inte nyttigt, då blir man tjock (:
inte för at är något fel på det men, gör det bara inte
för då tappar man smaken hah
smaken som baken (H

Kommer även några bilder med från igår och idag
Inte fina, men kolla min svea mössa
fiin va hah (A

Mycket osminkade bilder endast lite smink men stå ut (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0